دانلود برنامه آنالیزگر سلامت
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید برنامه های وبلاگو من با ویژوال بیسیک مینویسم. نظر یادتون نره! اگه برنامه ای مدنظرتون بود بگین بنویسیم. اگه سوالی درمورد ویژوال بیسیک داشتین میتونین بپرسین تا اگه سوادم رسید جواب بدم
آرشيو وبلاگ

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 45564
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

برنامه های من
برنامه های نوشته شده با زبان ویژوال بیسیک

سلام

 

این برنامه رو خودم با وی بی دات نت نوشتم اگه ایرادی داشت بگین درستش کنم.

 

 

قابلیت های برنامه:

تعیین وزن ایده آل

تعیین اضافه وزن

تعیین کمبود وزن

و ...

 

دانلود برنامه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: